The use of cued speech to support the development of verbal language skills in English language instruction for deaf and hard-of-hearing students.
Opis bibliograficzny
The use of cued speech to support the development of verbal language skills in English language instruction for deaf and hard-of-hearing students. [AUT.] ANNA PODLEWSKA. W: English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons : challenges and strategies. Ed. by Ewa Domagała-Zyśk, Edit H. Kontra Newcastle upon Tyne 2016, Cambridge Scholars Publishing, s. 23-40, bibliogr, 978-1-4438-9534-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons : challenges and strategies. Ed. by Ewa Domagała-Zyśk, Edit H. Kontra, s. 23-40, bibliogr.
Wydawca:
Cambridge Scholars Publishing
Rok: 2016
Język: angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
ISBN: 978-1-4438-9534-7
BPP ID: (29, 86890) wydawnictwo zwarte #86890
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.99 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 21 marca 2018 12:20 |
| Ostatnia aktualizacja: | 16 sierpnia 2019 14:14 |