Reklama leków OTC a etyka.
Opis bibliograficzny
Reklama leków OTC a etyka. [AUT.] MAGDA SOWA, WITOLD KOŁŁĄTAJ, BARBARA KOŁŁĄTAJ, JUSTYNA GÓRECZNA, MAŁGORZATA DZIEDZIC. W: Bioetyka. T. 3. Red. Paweł Szczepańczyk Siedlce 2016, Wydawnictwo Diecezji Siedleckiej UNITAS, s. 142-155, bibliogr. sum, 978-83-65414-26-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne Bioetyka. T. 3. Red. Paweł Szczepańczyk, s. 142-155, bibliogr. sum.
Wydawca:
Wydawnictwo Diecezji Siedleckiej UNITAS
Rok: 2016
Język: polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
ISBN: 978-83-65414-26-7
BPP ID: (29, 83335) wydawnictwo zwarte #83335
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.63 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 8 lipca 2016 10:18 |
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 23:03 |