Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela : stan faktyczny i postulowany.
Opis bibliograficzny
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela : stan faktyczny i postulowany. [AUT.] RYSZARD SKRZYNIARZ, ANNA LENDZION, KATARZYNA BRAUN. Lublin 2012, Towarzystwo Naukowe KUL ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, ss. 426, 978-83-7306-596-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
ss. 426.
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe KUL ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Rok: 2012
Język: polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7306-596-3
BPP ID: (29, 74267) wydawnictwo zwarte #74267
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 24.97 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 28 stycznia 2014 14:32 |
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 23:01 |