Skąd nauczyciele czerpią wiedzę na temat cukrzycy? (Where do teachers acquire knowledge about diabetes from?)
Opis bibliograficzny
Skąd nauczyciele czerpią wiedzę na temat cukrzycy? (Where do teachers acquire knowledge about diabetes from?). [AUT.] IWONA CHMIEL-PERZYŃSKA, MAREK DERKACZ, EWELINA GRYWALSKA, AGNIESZKA KOWAL, ANDRZEJ NOWAKOWSKI. Curr. Probl. Psychiatry 2012 vol. 13 nr 2 s. 138-141, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Current Problems of Psychiatry 2012 vol. 13 nr 2, s. 138-141, bibliogr. sum.
Rok: 2012
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 68728) wydawnictwo ciągłe #68728
Metryki
3,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 28 września 2012 13:26 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:59 |