Satysfakcja pacjenta jako parametr jakości opieki oraz kompleksowego zarządzania jakością w ochronie zdrowia. (Patient's satisfaction as a parameter of the quality of care and comprehensive quality management in health care.)
Opis bibliograficzny
Satysfakcja pacjenta jako parametr jakości opieki oraz kompleksowego zarządzania jakością w ochronie zdrowia. (Patient's satisfaction as a parameter of the quality of care and comprehensive quality management in health care.). [AUT.] AGNIESZKA BARAŃSKA, MARIOLA JANISZEWSKA, EWA ZABŁOCKA, EWELINA FIRLEJ, BARTŁOMIEJ DROP. W: XIV Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Życiodajna śmierć - pamięci Elizabeth Kübler-Ross”. Białystok, 23-26.05.2019. Streszcz s. 199-200, [CD-ROM] [Tekst równol. w jęz. ang.].
Szczegóły publikacji
Źródło:
XIV Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Życiodajna śmierć - pamięci Elizabeth Kübler-Ross”. Białystok, 23-26.05.2019. Streszcz, s. 199-200.
Rok: 2019
Język: polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji krajowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (29, 89886) wydawnictwo zwarte #89886
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 27 maja 2019 19:21 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 27 maja 2019 19:21 |