Night shifts as a learning experience among nursing students across Europe: Findings from a cross-sectional survey.
Opis bibliograficzny
Night shifts as a learning experience among nursing students across Europe: Findings from a cross-sectional survey. [AUT.] BEATA DOBROWOLSKA, ALEKSANDRA ZEC, JESSICA TOSORATTI, MICHAŁ MACHUL, ANDREA POKORNÁ, CARLA NASCIMENTO, SÓNIA FERRÃO, KATARINA ZIAKOVA, ANDREA SOLGAJOVA, LUBICA RYBAROVA, ILLARJ ACHIL, [AUT. KORESP.] ALVISA PALESE. Nurse Educ. Today [online] 2020 vol. 90 [art. nr] 104441, s. 1-26, bibliogr. poz. 27, [przeglądany 21 kwietnia 2020. Dostępny w: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0260691719315631. DOI: 10.1016/j.nedt.2020.104441
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nurse Education Today [online] 2020 vol. 90, [art. nr] 104441, s. 1-26, bibliogr. poz. 27.
Rok: 2020
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Linki zewnętrzne
PBN
5ebff515ad49b31ccec1fe0f
DOI
10.1016/j.nedt.2020.104441
Strona WWW
https://www.sciencedirect.com/science/a…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 91483) wydawnictwo ciągłe #91483
Metryki
100,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,442
Impact Factor
Q1
SCOPUS
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Scopus • Web of Science |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 21 kwietnia 2020 07:05 |
| Ostatnia aktualizacja: | 11 sierpnia 2023 13:45 |
Punkty i sloty autorów
| Autor | Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|---|
| Dobrowolska Beata, prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. | nauki o zdrowiu | 50,0000 | 0,5000 |
| Machul Michał, dr n. med. i n. o zdr. | nauki o zdrowiu | 50,0000 | 0,5000 |
Punkty i sloty dyscyplin
| Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|
| nauki o zdrowiu | 100,0000 | 1,0000 |