Nauczanie integracyjne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w kontekście pedagogiki F. Froebla. (Inclusive education of disabled children and young people in the context of Froebl pedagogics.)
Opis bibliograficzny
Nauczanie integracyjne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w kontekście pedagogiki F. Froebla. (Inclusive education of disabled children and young people in the context of Froebl pedagogics.). [AUT.] ANNA SZULC, MAŁGORZATA SITARCZYK. W: Pedagogika Froebla - wyzwaniem dla nauczycieli, szansą dla dzieci : teoria i praktyka. Red nauk. Marian Z. Stepulak, Małgorzata Sitarczyk Lublin 2017, Innovatio Press, Wydawnictwo Naukowe, s. 73-83, Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii WSEI, 978-83-64527-62-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne Pedagogika Froebla - wyzwaniem dla nauczycieli, szansą dla dzieci : teoria i praktyka. Red nauk. Marian Z. Stepulak, Małgorzata Sitarczyk, s. 73-83.
Wydawca:
Innovatio Press, Wydawnictwo Naukowe
Rok: 2017
Język: polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
ISBN: 978-83-64527-62-3
BPP ID: (29, 86201) wydawnictwo zwarte #86201
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.71 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 16 października 2017 10:47 |
| Ostatnia aktualizacja: | 5 lutego 2020 13:03 |