Narzędzia marketingowe w ocenie usług sektora leczenia niepłodności. (Marketing tools in the evaluation of infertility treatment services sect.)
Opis bibliograficzny
Narzędzia marketingowe w ocenie usług sektora leczenia niepłodności. (Marketing tools in the evaluation of infertility treatment services sect.). [AUT.] ARTUR WDOWIAK, DOMINIKA CICHOŃSKA, ADAM RZEŹNICKI, JAN KRAKOWIAK. Przeds. Zarz. 2013 T. 14 nr 10 cz. 3 s. 133-142, bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 T. 14 nr 10 cz. 3, s. 133-142, bibliogr.
Rok: 2013
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIV-10-3.p…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 74327) wydawnictwo ciągłe #74327
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 6 lutego 2014 14:54 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 30 maja 2021 11:32 |