Marketing w służbie zdrowia - konieczność czy chwilowa zachcianka? (Marketing in health service - a necessity or a temporary whim?)
Opis bibliograficzny
Marketing w służbie zdrowia - konieczność czy chwilowa zachcianka? (Marketing in health service - a necessity or a temporary whim?). [AUT.] W[OJCIECH] DWORZAŃSKI, A[NNA] DWORZAŃSKA, EWA NIEZABITOWSKA, M. CZERWONKA, B[ARBARA] MADEJ, F[RANCISZEK] BURDAN. Pol. Merk. Lek. 2012 t. 32 nr 187 s. 46-49, bibliogr. poz. 24, sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Polski Merkuriusz Lekarski 2012 t. 32 nr 187, s. 46-49, bibliogr. poz. 24, sum.
Rok: 2012
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
BPP ID: (27, 66308) wydawnictwo ciągłe #66308
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 10 lutego 2012 14:47 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 5 czerwca 2018 09:57 |