Marketing - poprawa jakości usług w aptekach ogólnodostępnych. (Marketing - quality improvement of services in general accessible chemist's shops.)
Opis bibliograficzny
Marketing - poprawa jakości usług w aptekach ogólnodostępnych. (Marketing - quality improvement of services in general accessible chemist's shops.). [AUT.] MAGDALENA WOŚ-PONCZEK. Probl. Hig. 2003 nr 82 s. 109-110, Międzynarodowe Sympozjum Naukowe. Dni Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego. "Między profilaktyką a medycyną kliniczną". Poznań, 25-27 września 2003. Streszcz. Cz. 1. [Tekst równol. w jęz. ang.].
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Higieny 2003 nr 82, s. 109-110.
Rok: 2003
Język: polski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (27, 26672) wydawnictwo ciągłe #26672
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 28 listopada 2003 11:51 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:49 |