Istota niedozwolonej reklamy aptek i punktów aptecznych.
Opis bibliograficzny
Istota niedozwolonej reklamy aptek i punktów aptecznych. [AUT.] MARZENA FURTAK-NICZYPORUK, JANUSZ JAROSZYŃSKI. Farm. Pol. 2017 t. 73 nr 3 s. 197-200, bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Farmacja Polska 2017 t. 73 nr 3, s. 197-200, bibliogr.
Rok: 2017
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
PBN
5ebff5cead49b31ccec2903e
Strona WWW
https://www.ptfarm.pl/download/?file=Fi…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 84561) wydawnictwo ciągłe #84561
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 30 marca 2017 13:44 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 25 marca 2020 10:11 |