Is there a need for narrative medicine in medical students’ education? A literature review.
Opis bibliograficzny
Is there a need for narrative medicine in medical students’ education? A literature review. [AUT.] IWONA WIEŻEL, [AUT. KORESP.] MAGDALENA HORODEŃSKA, [AUT.] EWA DOMAŃSKA-GLONEK, KAMIL TORRES. Med. Sci. Educ. 2017 vol. 27 nr 3 s. 559-565, bibliogr. poz. 43. DOI: 10.1007/s40670-017-0426-0
Szczegóły publikacji
Źródło:
Medical Science Educator 2017 vol. 27 nr 3, s. 559-565, bibliogr. poz. 43.
Rok: 2017
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Linki zewnętrzne
PBN
5ebff5caad49b31ccec28c12
DOI
10.1007/s40670-017-0426-0
Strona WWW
https://link.springer.com/article/10.10…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 85817) wydawnictwo ciągłe #85817
Metryki
15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
15,00
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.72 |
|---|---|
| Zewnętrzna baza danych: | • Scopus |
| Rekord utworzony: | 11 października 2017 12:16 |
| Ostatnia aktualizacja: | 9 listopada 2022 15:04 |
Punkty i sloty autorów
| Autor | Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|---|
| Horodeńska Magdalena (Bidacha), dr n. med. | nauki medyczne | 3,7500 | 0,2500 |
| Torres Kamil, prof. dr hab. n. med. | nauki medyczne | 3,7500 | 0,2500 |
Punkty i sloty dyscyplin
| Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|
| nauki medyczne | 7,5000 | 0,5000 |