Immersive learning as an answer of teaching sustainable development goals in relation to the sustainable paradigm of education in higher education.
Opis bibliograficzny
Immersive learning as an answer of teaching sustainable development goals in relation to the sustainable paradigm of education in higher education. [AUT.] KATARZYNA CHŁAPEK, SYLWIA KRAJEWSKA, EWELINA WAWRYK-GAWDA. W: Annual Conference, International Sustainable Development Research Society. Östersund,, 13-15 July 2021 [online]. [Abstr.] s. 110, [przeglądany 24 października 2025]. Dostępny w: https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1608600/FULLTEXT01.pdf.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Annual Conference, International Sustainable Development Research Society. Östersund,, 13-15 July 2021 [online]. [Abstr.], s. 110.
Rok: 2021
Język: angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.diva-portal.org/smash/get/di…
Identyfikatory
BPP ID: (29, 101680) wydawnictwo zwarte #101680
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 24 października 2025 12:29 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 24 października 2025 12:39 |