Grywalizacja jako narzędzie innowacji pedagogicznych w szkolnictwie wyższym.
Opis bibliograficzny
Grywalizacja jako narzędzie innowacji pedagogicznych w szkolnictwie wyższym. [AUT.] JUSTYNA KAWKA. W: XII Konferencja Naukowa "Innowacje w praktyce". Lublin, 5-6.VI.2025 [online]. [Streszcz.] s. 93, bibliogr, [przeglądany 7 lipca 2025]. Dostępny w: https://innowacjewpraktyce.pl. Lublin 2025, Centrum Innowacji Naukowo-Edukacyjnych, 978-83-9721-52-1-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
XII Konferencja Naukowa "Innowacje w praktyce". Lublin, 5-6.VI.2025 [online]. [Streszcz.], s. 93, bibliogr.
Wydawca:
Centrum Innowacji Naukowo-Edukacyjnych
Rok: 2025
Język: polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
Strona WWW
https://innowacjewpraktyce.pl
Identyfikatory
ISBN: 978-83-9721-52-1-4
BPP ID: (29, 101016) wydawnictwo zwarte #101016
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 7 lipca 2025 08:45 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 7 lipca 2025 08:45 |