Efektywność procesu edukacyjnego w Instytucie Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego AM w opinii nauczycieli akademickich - analiza porównawcza. (The effectiveness of Higher Nursing Education in Department of Advanced Nursing Education, University of Gothenburg, Sweden and Nursing Faculty, Medical University in Lublin, Poland. A comparative study based on the academic teachers' opinions.)
Opis bibliograficzny
Efektywność procesu edukacyjnego w Instytucie Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego AM w opinii nauczycieli akademickich - analiza porównawcza. (The effectiveness of Higher Nursing Education in Department of Advanced Nursing Education, University of Gothenburg, Sweden and Nursing Faculty, Medical University in Lublin, Poland. A comparative study based on the academic teachers' opinions.). [AUT.] TOMASZ CUBER. Pielęgniarstwo XXI w. 2004 nr 1 s. 43-53, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Pielęgniarstwo XXI wieku 2004 nr 1, s. 43-53, bibliogr. sum.
Rok: 2004
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 28765) wydawnictwo ciągłe #28765
Metryki
2,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 13 maja 2004 13:44 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:53 |