Aspekty etyczne reklamy produktów leczniczych.
Opis bibliograficzny
Aspekty etyczne reklamy produktów leczniczych. [AUT.] ANNA OGRODNIK, JAKUB PAWLIKOWSKI. W: IV Konferencja Naukowo-Szkoleniowa : Lubelskie Dni Promujące Zdrowie : „Nadwaga i otyłość. Trening zdrowia”. Lublin, 1-2 czerwca 2016. [Streszcz.] s. 59.
Szczegóły publikacji
Źródło:
IV Konferencja Naukowo-Szkoleniowa : Lubelskie Dni Promujące Zdrowie : „Nadwaga i otyłość. Trening zdrowia”. Lublin, 1-2 czerwca 2016. [Streszcz.], s. 59.
Rok: 2016
Język: polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji krajowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (29, 84722) wydawnictwo zwarte #84722
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 23 marca 2017 11:11 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 23:02 |