Aromamarketing środków zapachowych.
Opis bibliograficzny
Aromamarketing środków zapachowych. [AUT.] AGNIESZKA BARAŃSKA, JOLANTA KWIATEK, KAMILA ZABŁOCKA. Świat Med. Farm. 2012 nr 7 s. 47, II Ogólnopolska Konferencja Studentów Kosmetologii. Katowice, 15 maja 2012r. Streszcz.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Świat Medycyny i Farmacji 2012 nr 7, s. 47.
Rok: 2012
Język: polski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (27, 68437) wydawnictwo ciągłe #68437
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 23 sierpnia 2012 12:52 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:50 |