"Czuję, więc jestem" - jak rozumieć i wyrażać emocje. >&rft.epage=>&rft.isbn=978-83-8085-118-4&rft.language=pol.">
Opis bibliograficzny
"Czuję, więc jestem" - jak rozumieć i wyrażać emocje. [AUT.] IZABELA MAMCARZ, ELIZA IWAN, MAGDALENA ALSAHVI. W: Wychowanie w praktyce szkolnej. Scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. Red. nauk. Teresa Zubrzycka-Maciąg Warszawa 2016, Drifin S.A, s. 117-131, bibliogr, 978-83-8085-118-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne Wychowanie w praktyce szkolnej. Scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. Red. nauk. Teresa Zubrzycka-Maciąg, s. 117-131, bibliogr.
Wydawca:
Drifin S.A.
Rok: 2016
Język: polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
ISBN: 978-83-8085-118-4
BPP ID: (29, 90608) wydawnictwo zwarte #90608
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.93 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 29 sierpnia 2019 08:26 |
| Ostatnia aktualizacja: | 11 maja 2020 10:43 |