The use of cued speech within an empirically-based approach to teaching English as a foreign language to hard of hearing students.
Opis bibliograficzny
The use of cued speech within an empirically-based approach to teaching English as a foreign language to hard of hearing students. [AUT.] ANNA PODLEWSKA. W: English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons in Europe. Ed. by Ewa Domagała-Zyśk Lublin 2013, Wydawnictwo KUL, s. 181-196, bibliogr, 978-83-7702-598-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons in Europe. Ed. by Ewa Domagała-Zyśk, s. 181-196, bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwo KUL
Rok: 2013
Język: angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7702-598-7
BPP ID: (29, 86885) wydawnictwo zwarte #86885
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.77 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 21 marca 2018 12:09 |
| Ostatnia aktualizacja: | 16 sierpnia 2019 14:14 |