Teoria naznaczania społecznego w kontekscie oceny ucznia.
Opis bibliograficzny
Teoria naznaczania społecznego w kontekscie oceny ucznia. [AUT.] ZOFIA KAWCZYŃSKA-BUTRYM. W: Ocena oraz ocenianie ucznia i nauczyciela. (Materiały z konferencji w Lublinie) 4-5.X.1991, Warszawa 1992 s. 57-60, bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Ocena oraz ocenianie ucznia i nauczyciela. (Materiały z konferencji w Lublinie) 4-5.X.1991, Warszawa 1992, s. 57-60, bibliogr.
Rok: 1992
Język: polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (29, 24760) wydawnictwo zwarte #24760
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2003 11:15 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 23:01 |