Główne założenia kształcenia metodą "Problem-Based Learning." ((The main rules of "Problem-Based Learning" as the didactic method.)) >&rft.epage=>&rft.language=ang.">
Opis bibliograficzny
Główne założenia kształcenia metodą "Problem-Based Learning." ((The main rules of "Problem-Based Learning" as the didactic method.)). [AUT.] TOMASZ CUBER. W: Wybrane problemy modernizacji uniwersyteckiego kształcenia pielęgniarek w Polsce i Szwecji. Materiały polsko-szwedzkiego warsztatu roboczego. Göteborg, 2-9 września 1995 r. Pod red. Ireny Wrońskiej. Lublin - Göteborg 1995 s. 79-85, sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wybrane problemy modernizacji uniwersyteckiego kształcenia pielęgniarek w Polsce i Szwecji. Materiały polsko-szwedzkiego warsztatu roboczego. Göteborg, 2-9 września 1995 r. Pod red. Ireny Wrońskiej. Lublin - Göteborg 1995, s. 79-85, sum.
Rok: 1995
Język: angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (29, 1915) wydawnictwo zwarte #1915
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 3 sierpnia 1999 08:50 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 23:05 |