Immersive learning as an answer of teaching sustainable development goals.
Opis bibliograficzny
Immersive learning as an answer of teaching sustainable development goals. [AUT. KORESP.] KATARZYNA CHŁAPEK, [AUT.] SYLWIA KRAJEWSKA, EWELINA WAWRYK-GAWDA. W: 7th Global Conference on Contemporary Issues in Education. Washington, 19-21 August 2020 s. 13. Washington 2020.
Szczegóły publikacji
Źródło:
7th Global Conference on Contemporary Issues in Education. Washington, 19-21 August 2020, s. 13.
Rok: 2020
Język: angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (29, 101733) wydawnictwo zwarte #101733
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 14 listopada 2025 08:13 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 14 listopada 2025 08:13 |