Menu
Naciśnij / aby szukać

Jak wyszukiwać?

  • 1 Wyszukiwanie od początku wyrazu: Wyraz preane znajdzie "preanestetyczny", ale anestetyczny nie znajdzie tego słowa (wyszukiwanie patrzy tylko na początek wyrazów)
  • - Wykluczanie słów (znak minus): Poprzedzenie wyrazu znakiem - znajdzie wszystkie tytuły NIE zawierające danego słowa, np. -onkologia znajdzie prace bez słowa "onkologia"
  • " Wyszukiwanie całych fraz (cudzysłów): Cudzysłów powoduje szukanie całych ciągów znaków w tej samej kolejności. Np. "Uniwersytet Medyczny" wyszuka tylko prace z dokładnie tą nazwą, podczas gdy wpisanie bez cudzysłowu może znaleźć "Medyczny Uniwersytet"
  • Nawigacja klawiaturą: Użyj / aby otworzyć wyszukiwanie, strzałek do nawigacji po wynikach, ENTER aby przejść do wybranej pozycji, lub ESC aby zamknąć okno

Student satisfaction and self confidence in learning scale (SSCL) - reliability and validity test of the Polish version.

Opis bibliograficzny

Student satisfaction and self confidence in learning scale (SSCL) - reliability and validity test of the Polish version. [AUT. KORESP.] KATARZYNA STUDNICKA, [AUT.] DANUTA ZARZYCKA, JAKUB ZALEWSKI. Signa Vitae [online] 2023 vol. 19 nr 5 s. 104-111, bibliogr. poz. 24, [przeglądany 23 października 2023]. Dostępny w: https://www.signavitae.com/articles/10.22514/sv.2023.069. DOI: 10.22514/sv.2023.069
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Signa Vitae [online] 2023 vol. 19 nr 5, s. 104-111, bibliogr. poz. 24.
Rok: 2023
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna

Streszczenia

Determination of psychometric indices of the Polish language version of the Student Satisfaction and Self Confidence in Learning Scale (SSCL). The validity of the research conducted is significant, the scale of the SSCL will be the first tool in Poland, thanks to which the possibility will be created to monitor the didactic process in which the high-fidelity simulation method is used. Construct validity was tested using the following Confirmatory Factor Analysis (CFA fit index is 0.52) and Exploratory Factor Analysis (EFA explains 48.3% of the variance). Cronbach’s alpha-coefficient was used to assess the internal consistency of the scale. The Cronbach’s Alpha coefficient for the scale as a whole was 0.90, for the subscale “Satisfaction with current learning” was 0.87; for the subscale “Self-confidence in learning” was 0.84. As the study showed, the simulation of high-fidelity positively affects students’ satisfaction and increases their confidence levels.

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Identyfikatory

BPP ID: (27, 99117) wydawnictwo ciągłe #99117

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,000
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Punkty i sloty autorów

AutorDyscyplinaPkD / PkDAutSlot
Zarzycka Danuta, dr hab. n. o zdr.nauki o zdrowiu6,66670,3333

Punkty i sloty dyscyplin

DyscyplinaPkD / PkDAutSlot
nauki o zdrowiu6,66670,3333

Informacje dodatkowe

Zewnętrzna baza danych:• Scopus
• Web of Science
Rekord utworzony:23 października 2023 12:27
Ostatnia aktualizacja:22 lipca 2025 13:28

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się