Opóźniony rozwój mowy a adaptacja do środowiska przedszkolnego.
Opis bibliograficzny
Opóźniony rozwój mowy a adaptacja do środowiska przedszkolnego. [AUT.] ZBIGNIEW TARKOWSKI, MONIKA WÓJCIK. Prz. Pedag. 2021 nr 2 s. 84-98, bibliogr. poz. 24. DOI: 10.34767/PP.2021.02.06
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przegląd Pedagogiczny 2021 nr 2, s. 84-98, bibliogr. poz. 24.
Rok: 2021
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
DOI
10.34767/PP.2021.02.06
Strona WWW
https://przegladpedagogiczny.ukw.edu.pl…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 99002) wydawnictwo ciągłe #99002
Metryki
40,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 5 października 2023 12:42 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 5 października 2023 13:28 |
Punkty i sloty autorów
| Autor | Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|---|
| Tarkowski Zbigniew, prof. dr hab. n. hum. | nauki o zdrowiu | 28,2843 | 0,7071 |
Punkty i sloty dyscyplin
| Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|
| nauki o zdrowiu | 28,2843 | 0,7071 |