Exploring academic teachers perspectives regarding the impact of using medical simulation in dentistry pre- and post- COVID-19 pandemic: a qualitative study.
Opis bibliograficzny
Exploring academic teachers perspectives regarding the impact of using medical simulation in dentistry pre- and post- COVID-19 pandemic: a qualitative study. [AUT. KORESP.] IZABELA MAMCARZ, [AUT.] KATARZYNA SARNA-BOŚ, RENATA CHAŁAS, JAROSŁAW SOBIESZCZAŃSKI, WOJCIECH ŚWIĄTKOWSKI, LUCIANO AUGUSTO CANO MARTINS, KAMIL TORRES. BMC Med. Educ. [online] 2023 vol. 23 [art. nr] 633, s. 1-9, bibliogr. poz. 41, [przeglądany 5 września 2023]. Dostępny w: https://bmcmededuc.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12909-023-04586-6. DOI: 10.1186/s12909-023-04586-6
Szczegóły publikacji
Źródło:
BMC Medical Education [online] 2023 vol. 23, [art. nr] 633, s. 1-9, bibliogr. poz. 41.
Rok: 2023
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
PBN
673afe1efdbe832d85bbca27
DOI
10.1186/s12909-023-04586-6
PubMed
37667360
Strona WWW
https://bmcmededuc.biomedcentral.com/ar…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 98767) wydawnictwo ciągłe #98767
Metryki
140,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,700
Impact Factor
Q1
SCOPUS
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Web of Science • Scopus |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 5 września 2023 08:21 |
| Ostatnia aktualizacja: | 18 lipca 2025 13:09 |
Punkty i sloty autorów
| Autor | Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|---|
| Chałas Renata, prof. dr hab. n. med. | nauki medyczne | 46,6667 | 0,3333 |
| Mamcarz Izabela, dr n. med. | nauki medyczne | 46,6667 | 0,3333 |
| Torres Kamil, prof. dr hab. n. med. | nauki medyczne | 46,6667 | 0,3333 |
Punkty i sloty dyscyplin
| Dyscyplina | PkD / PkDAut | Slot |
|---|---|---|
| nauki medyczne | 140,0000 | 1,0000 |