Menu
Naciśnij / aby szukać

Jak wyszukiwać?

  • 1 Wyszukiwanie od początku wyrazu: Wyraz preane znajdzie "preanestetyczny", ale anestetyczny nie znajdzie tego słowa (wyszukiwanie patrzy tylko na początek wyrazów)
  • - Wykluczanie słów (znak minus): Poprzedzenie wyrazu znakiem - znajdzie wszystkie tytuły NIE zawierające danego słowa, np. -onkologia znajdzie prace bez słowa "onkologia"
  • " Wyszukiwanie całych fraz (cudzysłów): Cudzysłów powoduje szukanie całych ciągów znaków w tej samej kolejności. Np. "Uniwersytet Medyczny" wyszuka tylko prace z dokładnie tą nazwą, podczas gdy wpisanie bez cudzysłowu może znaleźć "Medyczny Uniwersytet"
  • Nawigacja klawiaturą: Użyj / aby otworzyć wyszukiwanie, strzałek do nawigacji po wynikach, ENTER aby przejść do wybranej pozycji, lub ESC aby zamknąć okno

Exploring academic teachers perspectives regarding the impact of using medical simulation in dentistry pre- and post- COVID-19 pandemic: a qualitative study.

Opis bibliograficzny

Exploring academic teachers perspectives regarding the impact of using medical simulation in dentistry pre- and post- COVID-19 pandemic: a qualitative study. [AUT. KORESP.] IZABELA MAMCARZ, [AUT.] KATARZYNA SARNA-BOŚ, RENATA CHAŁAS, JAROSŁAW SOBIESZCZAŃSKI, WOJCIECH ŚWIĄTKOWSKI, LUCIANO AUGUSTO CANO MARTINS, KAMIL TORRES. BMC Med. Educ. [online] 2023 vol. 23 [art. nr] 633, s. 1-9, bibliogr. poz. 41, [przeglądany 5 września 2023]. Dostępny w: https://bmcmededuc.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12909-023-04586-6. DOI: 10.1186/s12909-023-04586-6
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
BMC Medical Education [online] 2023 vol. 23, [art. nr] 633, s. 1-9, bibliogr. poz. 41.
Rok: 2023
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Identyfikatory

BPP ID: (27, 98767) wydawnictwo ciągłe #98767

Metryki

140,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,700
Impact Factor
Q1
SCOPUS
0
Punktacja wewnętrzna

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Zewnętrzna baza danych:• Web of Science
• Scopus
Rekord utworzony:5 września 2023 08:21
Ostatnia aktualizacja:18 lipca 2025 13:09

Punkty i sloty autorów

AutorDyscyplinaPkD / PkDAutSlot
Chałas Renata, prof. dr hab. n. med.nauki medyczne46,66670,3333
Mamcarz Izabela, dr n. med.nauki medyczne46,66670,3333
Torres Kamil, prof. dr hab. n. med.nauki medyczne46,66670,3333

Punkty i sloty dyscyplin

DyscyplinaPkD / PkDAutSlot
nauki medyczne140,00001,0000

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się