The influence of metacognitive strategies on the improvement of reaction inhibition processes in children with ADHD.
Opis bibliograficzny
The influence of metacognitive strategies on the improvement of reaction inhibition processes in children with ADHD. [AUT. KORESP.] NATALIA KAJKA, [AUT.] AGNIESZKA KULIK. Int. J. Environ. Res. Public Health [online] 2021 vol. 18 nr 3 [art. nr] 878, s. 1-9, bibliogr. poz. 36, [przeglądany 12 czerwca 2023]. Dostępny w: https://www.mdpi.com/1660-4601/18/3/878. DOI: 10.3390/ijerph18030878
Szczegóły publikacji
Źródło:
International Journal of Environmental Research and Public Health [online] 2021 vol. 18 nr 3, [art. nr] 878, s. 1-9, bibliogr. poz. 36.
Rok: 2021
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
DOI
10.3390/ijerph18030878
PubMed
33498539
Strona WWW
https://www.mdpi.com/1660-4601/18/3/878
Identyfikatory
BPP ID: (27, 98190) wydawnictwo ciągłe #98190
Metryki
140,00
Punkty MNiSW/MEiN
4,614
Impact Factor
Q1
SCOPUS
1
Cytowania
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Web of Science • Scopus |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 12 czerwca 2023 12:04 |
| Ostatnia aktualizacja: | 30 października 2023 02:25 |