Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z ADHD.
Opis bibliograficzny
Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z ADHD. [AUT.] NATALIA KAJKA. Szk. Specj. 2018 nr 3 s. 212-218, bibliogr. poz. 31.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Szkoła Specjalna 2018 nr 3, s. 212-218, bibliogr. poz. 31.
Rok: 2018
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
BPP ID: (27, 97314) wydawnictwo ciągłe #97314
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 19 stycznia 2023 13:33 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 19 stycznia 2023 13:35 |