Personal distress as a mediator between self-esteem, self-efficacy, loneliness and problematic video gaming in female and male emerging adult gamers.
Opis bibliograficzny
Personal distress as a mediator between self-esteem, self-efficacy, loneliness and problematic video gaming in female and male emerging adult gamers. [AUT. KORESP.] ANDRZEJ CUDO, [AUT.] NATALIA KOPIŚ, EMILIA ZABIELSKA-MENDYK. PLoS One [online] 2019 vol. 14 nr 12 [art. nr] e0226213, s. 1-18, bibliogr. poz. 107, [przeglądany 22 października 2021]. Dostępny w: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0226213. DOI: 10.1371/journal.pone.0226213
Szczegóły publikacji
Źródło:
PLoS One [online] 2019 vol. 14 nr 12, [art. nr] e0226213, s. 1-18, bibliogr. poz. 107.
Rok: 2019
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
DOI
10.1371/journal.pone.0226213
Strona WWW
https://journals.plos.org/plosone/artic…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 94650) wydawnictwo ciągłe #94650
Metryki
100,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,740
Impact Factor
Q1
SCOPUS
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Scopus • Web of Science |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 22 października 2021 19:15 |
| Ostatnia aktualizacja: | 30 października 2023 09:21 |