Problematic video gaming and problematic Internet use among Polish young adults.
Opis bibliograficzny
Problematic video gaming and problematic Internet use among Polish young adults. [AUT. KORESP.] ANDRZEJ CUDO, [AUT.] NATALIA KOPIŚ, PAWEŁ STRÓŻAK, DARIUSZ ZAPAŁA. Cyberpsychol. Behav. Soc. Netw. 2018 vol. 21 nr 8 s. 523-529, bibliogr. poz. 43, [przeglądany 22 października 2021]. Dostępny w: https://www.liebertpub.com/doi/abs/10.1089/cyber.2018.0014. DOI: 10.1089/cyber.2018.0014
Szczegóły publikacji
Źródło:
Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking 2018 vol. 21 nr 8, s. 523-529, bibliogr. poz. 43.
Rok: 2018
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Linki zewnętrzne
DOI
10.1089/cyber.2018.0014
Strona WWW
https://www.liebertpub.com/doi/epub/10.…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 94648) wydawnictwo ciągłe #94648
Metryki
35,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,650
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Scopus • Web of Science |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 22 października 2021 17:15 |
| Ostatnia aktualizacja: | 26 kwietnia 2023 08:54 |