Using the Internet versus enhancing the signs of personality disorganisation in the artwork of early-school children.
Opis bibliograficzny
Using the Internet versus enhancing the signs of personality disorganisation in the artwork of early-school children. [AUT.] W. TUSZYŃSKA-BOGUCKA, J. BOGUCKI. Visnik Lugan. Nacìonal. Unìv. 2013 nr 13 s. 80-88, bibliogr. poz. 31, rez, Za materìalami Tret'ogo Mìžnarodnogo pedagogìčnogo kongresu "Rozvitok osobistostì v syčasnomu medìaprostorì".
Szczegóły publikacji
Źródło:
Vìsnik Lugans'kogogo Nacional'nogo Unìversitetu imeni Tarasa Ševčenka - Pedagogicni Nauki 2013 nr 13, s. 80-88, bibliogr. poz. 31, rez.
Rok: 2013
Język: angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 86469) wydawnictwo ciągłe #86469
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 2 lutego 2018 12:13 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 30 maja 2021 11:35 |