Perception of teaching and learning using medical simulation methods related to primary psychological counseling and prevention - a multicultural focus group study.
Opis bibliograficzny
Perception of teaching and learning using medical simulation methods related to primary psychological counseling and prevention - a multicultural focus group study. [AUT.] ALEKSANDRA RUTKOWSKA. Med. Sci. Educ. [online] 2018 vol. 28 nr 1 s. 133-144, bibliogr, [przeglądany 4 stycznia 2018]. Dostępny w: https://doi.org/10.1007/s40670-017-0521-2. DOI: 10.1007/s40670-017-0521-2
Szczegóły publikacji
Źródło:
Medical Science Educator [online] 2018 vol. 28 nr 1, s. 133-144, bibliogr.
Rok: 2018
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja autorska Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
PBN
5ebff5c8ad49b31ccec28a45
DOI
10.1007/s40670-017-0521-2
Strona WWW
https://link.springer.com/article/10.10…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 86314) wydawnictwo ciągłe #86314
Metryki
15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
15,00
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Zewnętrzna baza danych: | • Scopus |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 4 stycznia 2018 15:33 |
| Ostatnia aktualizacja: | 2 lutego 2024 09:37 |