The impact of outdoor physical education classes, gender and place of residence on physical capacity and fitness of primary school children. (Wpłw terenowych lekcji wychowania fizycznego, płci i miejsca zamieszkania na wydolność i sprawność fizyczną dzieci szkół podstawowych.)
Opis bibliograficzny
The impact of outdoor physical education classes, gender and place of residence on physical capacity and fitness of primary school children. (Wpłw terenowych lekcji wychowania fizycznego, płci i miejsca zamieszkania na wydolność i sprawność fizyczną dzieci szkół podstawowych.). [AUT. KORESP.] MARCIN PASEK, [AUT.] MONIKA MICHAŁOWSKA-SAWCZYN, J[OLANTA] G. ZUZDA, WOJCIECH SAKŁAK, ROBERT LATOSIEWICZ. Med. Biol. Sci. 2016 t. 30 nr 3 s. 73-80, bibliogr. poz. 29, streszcz. DOI: 10.12775/MBS.2016.026
Szczegóły publikacji
Źródło:
Medical and Biological Sciences 2016 t. 30 nr 3, s. 73-80, bibliogr. poz. 29, streszcz.
Rok: 2016
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Linki zewnętrzne
PBN
5e7164ce46e0fb0001cc61e0
DOI
10.12775/MBS.2016.026
Strona WWW
https://www.cm.umk.pl/images/users/47/w…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 83790) wydawnictwo ciągłe #83790
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 25 listopada 2016 14:04 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 27 czerwca 2022 11:52 |