Promocja marketingowa usług medycznych świadczonych przez lekarzy - analiza możliwości i ograniczeń. (Marketing promotion of medical services provided by doctors - analysis of possibilities and restrictions.)
Opis bibliograficzny
Promocja marketingowa usług medycznych świadczonych przez lekarzy - analiza możliwości i ograniczeń. (Marketing promotion of medical services provided by doctors - analysis of possibilities and restrictions.). [AUT. KORESP.] SYLWIA KIEŁBASA, [AUT.] NATALIA KAŹMIERCZAK, RAFAŁ PATRYN, ANTONI NIEDZIELSKI. Med. Og. Nauki Zdr. 2015 t. 21 nr 2 s. 198-203, bibliogr. poz. 29, sum. DOI: 10.5604/20834543.1152920
Szczegóły publikacji
Źródło:
Medycyna Ogólna i Nauki o Zdrowiu 2015 t. 21 nr 2, s. 198-203, bibliogr. poz. 29, sum.
Rok: 2015
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
PBN
60e72fda2467f01e9314cddb
DOI
10.5604/20834543.1152920
Strona WWW
http://monz.pl/fulltxt.php?ICID=1152920
Identyfikatory
BPP ID: (27, 80534) wydawnictwo ciągłe #80534
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 30 czerwca 2015 12:33 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 1 sierpnia 2023 09:16 |