Assessment of the effectiveness of medical education on the Moodle e-learning platform.
Opis bibliograficzny
Assessment of the effectiveness of medical education on the Moodle e-learning platform. [AUT.] WIESŁAW PÓŁJANOWICZ, GRZEGORZ MRUGACZ, MICHAŁ SZUMIŃSKI, ROBERT LATOSIEWICZ, ALINA BAKUNOWICZ-ŁAZARCZYK, ANNA BRYL, MAŁGORZATA MRUGACZ. Studies in Logic, Grammar and Rhetoric 2013 vol. 35 nr 48 s. 203-214, bibliogr. DOI: 10.2478/slgr-2013-0037
Szczegóły publikacji
Źródło:
Studies in Logic, Grammar and Rhetoric 2013 vol. 35 nr 48, s. 203-214, bibliogr
Rok: 2013
Język: angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Linki zewnętrzne
PBN
60e726852467f01e930a8967
DOI
10.2478/slgr-2013-0037
Strona WWW
http://logika.uwb.edu.pl/studies/downlo…
Identyfikatory
BPP ID: (27, 75191) wydawnictwo ciągłe #75191
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 8 kwietnia 2014 14:33 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:59 |