Czy nauczyciele i nauczycielki inaczej podchodzą do problemu cukrzycy u ucznia?.
Opis bibliograficzny
Czy nauczyciele i nauczycielki inaczej podchodzą do problemu cukrzycy u ucznia?. [AUT.] IWONA CHMIEL-PERZYŃSKA, MAREK DERKACZ, EWELINA GRYWALSKA, AGNIESZKA KOWAL, ANDRZEJ NOWAKOWSKI, JANUSZ SCHABOWSKI. Pediatr. Endocrinol. Diabetes Metab. 2010 vol. 16 suppl. 1 s. 47, [XII Konferencja Cukrzycy Typu 1. Gdańsk, 9-11 kwiecień 2010]. Streszcz.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Pediatric Endocrinology Diabetes and Metabolism 2010 vol. 16 suppl. 1, s. 47.
Rok: 2010
Język: polski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (27, 59540) wydawnictwo ciągłe #59540
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 11 czerwca 2010 13:06 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 11 maja 2020 21:27 |