Jakość kształcenia w opinii absolwentów polskich i szwedzkich na przykładzie Instytutu Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu w Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego AM. (The quality of teaching-learning process in the opinion of graduates of Department of Advanced Nursing Education, University of Gothenburg and Nursing Faculty, Medical University in Lublin.)
Opis bibliograficzny
Jakość kształcenia w opinii absolwentów polskich i szwedzkich na przykładzie Instytutu Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu w Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego AM. (The quality of teaching-learning process in the opinion of graduates of Department of Advanced Nursing Education, University of Gothenburg and Nursing Faculty, Medical University in Lublin.). [AUT.] TOMASZ CUBER. Pielęgniarstwo XXI w. 2004 nr 2 s. 41-52, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Pielęgniarstwo XXI wieku 2004 nr 2, s. 41-52, bibliogr. sum.
Rok: 2004
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 30583) wydawnictwo ciągłe #30583
Metryki
2,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 3 września 2004 10:01 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:54 |