Marketingowe uwarunkowania wyboru szpitala na miejsce porodu. (Marketing criteria in the choice of hospital as a place for childbirth.)
Opis bibliograficzny
Marketingowe uwarunkowania wyboru szpitala na miejsce porodu. (Marketing criteria in the choice of hospital as a place for childbirth.). [AUT.] IWONA BOJAR, LESZEK WDOWIAK, DALIA CHRZANOWSKA, BARBARA MAZUREK-HERMAN. Probl. Hig. 2003 nr 82 s. 115-116, Międzynarodowe Sympozjum Naukowe. Dni Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego. "Między profilaktyką a medycyną kliniczną". Poznań, 25-27 września 2003. Streszcz. Cz. 1. [Tekst równol. w jęz. ang.].
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Higieny 2003 nr 82, s. 115-116.
Rok: 2003
Język: polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (27, 26674) wydawnictwo ciągłe #26674
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 28 listopada 2003 12:07 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:49 |