Test dydaktyczny jako narzędzie oceny osiągnięć studentów z pielęgniarstwa w chorobach wewnętrznych. (Didactic test as an instrument of assessment of the teaching results with students in internal medicine nursing.)
Opis bibliograficzny
Test dydaktyczny jako narzędzie oceny osiągnięć studentów z pielęgniarstwa w chorobach wewnętrznych. (Didactic test as an instrument of assessment of the teaching results with students in internal medicine nursing.). [AUT.] BARBARA ŚLUSARSKA, BEATA KROPORNICKA. Probl. Pielęg. 1995 nr 1/2 s. 121-128, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Pielęgniarstwa 1995 nr 1/2, s. 121-128, bibliogr. sum.
Rok: 1995
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 2334) wydawnictwo ciągłe #2334
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0,50
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 3 sierpnia 1999 08:52 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:50 |