Zarządzanie marketingowe w Zakładach Opieki Zdrowotnej. (Marketing management in Health Care Units.)
Opis bibliograficzny
Zarządzanie marketingowe w Zakładach Opieki Zdrowotnej. (Marketing management in Health Care Units.). [AUT.] IWONA BOJAR, LESZEK WDOWIAK. Zdr. Publ. 2001 t. 111 nr 5/6 s. 345-350, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zdrowie Publiczne 2001 t. 111 nr 5/6, s. 345-350, bibliogr. sum.
Rok: 2001
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Przeglądowa
Identyfikatory
BPP ID: (27, 18813) wydawnictwo ciągłe #18813
Metryki
1,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 12 czerwca 2002 08:27 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:56 |