Wpływ reklamy na użytkowanie leków w opinii pacjentów. (Impact of advertising on the consumption of drugs in patients opinion.)
Opis bibliograficzny
Wpływ reklamy na użytkowanie leków w opinii pacjentów. (Impact of advertising on the consumption of drugs in patients opinion.). [AUT.] MAGDALENA WOŚ-PONCZEK. Farm. Pol. 2001 t. 57 nr 10 484-489, bibliogr. sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Farmacja Polska 2001 t. 57 nr 10, 484-489, bibliogr. sum.
Rok: 2001
Język: polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: Praca Oryginalna
Identyfikatory
BPP ID: (27, 16416) wydawnictwo ciągłe #16416
Metryki
2,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 9 lutego 2002 11:49 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:55 |