Reklama, konkurencja i rynek apteczny.
Opis bibliograficzny
Reklama, konkurencja i rynek apteczny. [AUT.] TADEUSZ KUCHARCZYK. Biul. Lub. Okręg. Izby Aptek. 1994 nr 5 s. 29-30.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Biuletyn Lubelskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej 1994 nr 5, s. 29-30
Rok: 1994
Język: brak danych
Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
Typ MNiSW/MEiN: inne
Identyfikatory
BPP ID: (27, 1251) wydawnictwo ciągłe #1251
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
0
Punktacja wewnętrzna
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 3 sierpnia 1999 08:46 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 28 maja 2018 22:57 |