Menu
Tytuł:Birthing school - patient’s assessment on the influence of classes on parturition. (Szkoła rodzenia - wpływ zajęć na przebieg porodu w ocenie pacjentek.).
Autorzy:[AUT. KORESP.] Artur Wdowiak, [AUT.] Grzegorz Bakalczuk, Elwira Dadej, Anita Wdowiak, Michał Filip, Edyta Wdowiak, Magdalena Lewicka, Magdalena Sulima.
Szczegóły:Pielęgniarstwo XXI wieku 2016 vol. 15 nr 3, s. 17-22, bibliogr.
Strona WWW:https://content.sciendo.com/view/journals/pielxxiw/15/3/article-p17.xml
DOI10.1515/pielxxiw-2016-0023
BPP ID:(27, 84005) czyli wydawnictwo ciągłe o ID = 84005
PBN UID:60e72e552467f01e93130dc4
Rok:2016
Charakter formalny:Artykuł w czasopiśmie
Język:angielski
Typ KBN:Praca Oryginalna
OpenAccess:- tryb dostępu: otwarte czasopismo
- wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana
- licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND)
- czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Punkty KBN/MNiSW:6,00
Impact factor:0,000
Punktacja wewnętrzna:0,00
Rekord utworzony:11 stycznia 2017 12:15
Rekord zaktualizowany:15 listopada 2022 14:55

Oprogramowanie Bibliografia Publikacji Pracowników © 2004-2022 IPLweb; wersja 202405.1125
Dokument wygenerowano przy pomocy systemu Bibliografia Publikacji Pracowników w wersji 202405.1125 dnia 18-05-2024 o godzinie 17:08
Baza danych © 2024 Biblioteka Główna UMLub. Oprogramowanie Bibliografia Publikacji Pracowników © 2004-2022 IPLweb, https://bpp.iplweb.pl/

Informacja o cookies

Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Zgadzam się

Nie zgadzam się